Daha önce sizlerden bilgi açmak için açtığım yazıda sonra tekrar göz doktoruna gidip kızım için muayene yaptırdık ve kızımda astimat ve hipermetrop var sağ göz 3 no sol göz 1 gözlüğümüz gelmedi daha bizimle aynı durumu yaşayan var mı? Gözlük camları kalın mı oluyor ve düzenli kullanımda bu dereceler düşüyor mu bilgisi olup yazarsa çok sevinirim rabbim tüm çocuklarımıza şifa versin 🙏