Arkadaşlar ya ben mi bir tuhafım 😅 randevu alacağım doktoru önce netten araştırıyorum. Nerde okumuş , neler yapmış , nerde görev yapmış vs. Sonra sosyal medya hesaplarına bakıyorum. Yorumlarını okuyorum. Siz de yapıyor musunuz böyle. Nolur yalnız olmadığımı söyleyin 🤭😅