Mervemtlr1310 Merhaba canım anneler bebeğim 9 aylık olmak üzere kokoreç yemek istiyorum ama sakatat olduğu için korkuyorum aranızda yiyen var mı acaba ?
Atamom16 Mervemtlr1310 ben hamileyken bile yedim hatta hiç sevmezdim hamilelikte başladım yemeye. Ben emzirmiyorum süte geçer mi bilgim yok maalesef
Tatlican Mervemtlr1310 ama emziriken can istemeside kötü göğüs şisebiliyo kuzenimin olmuştu 1seferlik yiyince bisey olurmuki yazan çıkar inşallah 😍
Minikuzu Mervemtlr1310 ne için önermiyorlar? Hamileyken evet önerilmiyor ama süt için etkisini anlamadım
Mervemtlr1310 Minikuzu çok baharatlı olduğu için önerilmiyor ve sakatat olduğu için sütten geçebiliyormuş
DurununAnnesi12 Mervemtlr1310 evet 😂 hamileykende çok yedim Adanalıyım görünce dayanamıyorum yiyorum 😂
kucukprensinannesi Mervemtlr1310 ooo şırdan olsa onuda yerim vazgeçilmezim ama aydında yok adanadayken çok yerdim
DurununAnnesi12 Mervemtlr1310 teşekkür ederim ♥️ emziriyorsan o gün yediğin de sütünü sağ sağdığın sütü ver ben ilaç içtiğim de böyle yapıyordum önceden süt sağıyorum bi kaç torba onları veriyorum