Damalakkoo Çevremde köyden getirilen süt satan kimse yok acaba marketteki hangi sütü alıp yoğurt yapıyorsunuz yarın alıp bende deneyeyim
urazinannesiii balyanakannesi2 neden öyle söyledi canım doktor. Köyden aldığımız sütler daha faydalı değil mi 🤔
Damalakkoo urazinannesiii faydası kadar zararlı bakterilerde varmış birde satan kişinin hijyen açısından temiz olup olmadığını pek bilemiyoruz ama sanırım diğer sütler bir takım testlerden geçiyor diye öneriyorlar sanırım .
Mlke301020 urazinannesiii ben açık çiğ sütle yapıyorum. İşlem gördüğü için daha sağlıklı oluyor ama direk süt olarak tüketilmesi önerilmiyor bebeklerde. En erken 2-3 yaş tüketilmesi söyleniyor
urazinannesiii Damalakkoo anladım canım. Ne bileyim biz de köyden bir abla bulduk zorla daha sağlıklı olur diye köy sütünden yoğurt yapıyordum
75kinalikuzu urazinannesiii ben 6 aylıktan beri köy sütüyle yapıyorum biraz kaynatıyorum çokta güzel uyor zaten süt güzel olmadimi yoğurt güzel tutmuyor
Zehrayaz345 75kinalikuzu bende mandiradan aldığım açık sütle yapınca taş gbi oluyor burda BİM’in sütünü önerdiler Nekdr yaptysam taş gbi olmadı bildiğin sakız gbi uzuyor neden acaba?
urazinannesiii 75kinalikuzu aynen öyle canım. Ben yalan söylemeye gerek yok oğlumdan önce hiç kendime köyden süt alayım yoğurt yapayım diye düşünmezdim. Ama oğlum ek gıdaya başlayınca hep köyden süt alıp kendim yapmaya başladım
emation55 Zehrayaz345 benimde başıma geldi o sakız gbi uzuyor nedense altın sütten yapıyorum acaba suan sıcak var ya dısarda mo çok beklettim diorm
Zehrayaz345 emation55 yok ben dışarda bekletmeden yaptım ama neden böyle oluyor anlamadım burdaki anneler memnun ama bı ben mi beceremedim bu altın sütü diyorum
emation55 Zehrayaz345 normalde 6 saat dısarda bekletiyorum Bnde ama demekki sizdeyse olduğuna göre bi yerde yanls yapıyrx demekki