Kızlar merhaba 2 aylık bebeğim var ve sütüm az geliyor mecburen mama takviyesi yapmak zorunda kalıyorum. Rezene tüketiyorum ve su içmeye çalışıyorum sıkça. Sizin de deneyip kesin verim aldığınız önerileriniz var mı acaba? Hangi besinleri hangi düzende ne sıklıkla tüketmeliyim? Yardımcı olursanız sevinirim.