Bebek-annesi Musam 2 ayına girmeden 1-2 kaşık 2. Ayından sonra 3-4 kaşık veriyordum. Mamsel bebekler için kimyonlu rezene çayı var onu 35 ml suya 1 çay kaşığı yapıp 5 ml kadar verebilirsiniz 1 aydan büyükse.
uyumayankoala Musam bebeğim küçükken çok gazlıydı rezeneyi kendim içiyordum, bir tatlı kaşığı gazı oldukça ılık suda karıştırıp içiriyordum çok rahatlıyordu
Yasemin38 Musam hayır hiç vermedim. Anasonlu bitki çayı içtim ve Kimyonuda kendim içtim. Rezeneyi doktorumuz önermedi bebeğin psikomotor gelişimini olumsuz etkiliyor diye
Elifsrslmz 10sare ilk doğdunda doktor 2çay kaşığı ver demişti ama vermekten çekiniyordum 2-3 kere verdim sonra doktor değiştirdim diğer doktorda asla verme sen iç sütündem geçsin demişti
Yamanikomm Musam Rezene vermedim artik onerilmiyor diye kimyon ve anason veriyordum iyi geliyordu bir cay kasigi