Kızlar biz bugün 10 gibi uyandik12:00 -13:00 gibi uyuyoduk 15.00 gibi uyandik 17.30. gibi yatıyoruz 19.30 gibi uyandik 22:00 uyuyoruz şimdi umarım uyanmaz nasıl sizce uyku düzeni oluşturmaya çalışıyorum aslında 23.00 kadar bekleyip şuan banyo yaptırcaktim.uykusu geldi güne daha erken başlaması gerekiyor da ben başlayamiyorum gece sık kalkıyoruz uykumu alamıyorum