Musam bende avent in aldım içinde bir kaşık gibi bişey vardı o hava yutmasını engelliyor. Hatta öyle ki kızım aventi pek sevmedi bambaşka bir markada biberonun ağzına uydu içinde ki kaşığı diğer biberona taktım öyle kullanıyoruz. Bence kesinlikle dene keşke daha önce görseymişim dedim hep