selma001 2 aylık bebeğim var emziriyorum süt korur demişlerdi ama kadınların ağrımaya başladı hafif lekelenmeler oluyor adet görmeye mi başladım acaba ??
aysenur-57 selma001 40 çıktı 15 gun sonra adet oldum spiral taktırdım o sebeple erken oldu benim ki Arkadaşım var iki sene adet olmadı ve onu süt korumuş korunma olmamasina rağmen hamile kalmadı tabi yinede riske atmak olmaz her insan bir değil 🙂
Tuba selma001 Süt korumaz🥰 ben ilkinde 8,5 ay sonra oldum, ikincide 4,5 ay sonra. Görümcemin 4 tane çocuğu var, 4ünde de 40ı çıkınca direk adet gördü. Herkeste farklı yani😊
ikiprensannesi_gul selma001 ya benimde değişik bişiler oluyo anlayamadığım. İki hafta olmadı işte 2 gün falan akıntı halinde kanamam oldu 3 aylık oğlum bu arada bu gün tekrar aynı şey oldu az az yani
Zeynepsare-Annesi selma001 süt korur diye sakın inanmayın annemede öyle demişler benden 3 ay sonra kardeşime hamile kalmış 😂😂😂😂
Adedul Ayda işk defa oldum şimdi 2 ay oldu telrar olmadkm bebeğim bu ara çok emiyor sanırım ondan düzensiz. Umarım düzene girer
Elfbc selma001 2 buçuk ay sonda regl oldum, süt korur bi efsane bu arada doktor da söyledi öyle bir şey yok maalesef. Ben implant taktırdım 3 yıla kadar koruyormuş yan etkisi yok emziren anneler için en ideal korunma yöntemi dedi doktorum ☺️
Bkttduha Elfbc o nereye takılıyo😂 sipral den korkuyorum hap kullanamıyorum çünkü unutuyorum bu olur belki
Rukiyezencirli selma001 süt korumuyor asla o lafa inanmayın derim. 7 buçuk ay oldu doğum yapalı daha da olmadım bakalım .