Kaç gündür post açıyordum anakucağı kullanabilirmiyim diye ama kullanamadım bebeğim çok küçük prematüre içinde kayboluyor içinde hoşlanmadı sallanmaktan kucağa alıştı sanırım. İsteyen varsa sıfır sadece 1 kere 5dk içine oturdu 🤷🏼♀️ otomatik ninni&kumanda&sallanma hem pil hem adaptörle çalışıyor