Mucize-1 Kızlar 1 aylık bebeğim var göbeği düştü ondan bi zaman sonra az bi kanama oldu acile götürdük K vitamini vurdular tam göbeği düzeldi kurudu diye sevinirken sarı bi akıntı var zıbını leke olmuş hep sizce ne yapmalıyım önemli bir durum mu
Niloko Mucize-1 benim bebeğimin de göbeğinde sorun olmuştu doktorum sarı akıntı olursa getir tekrar dedi mutlaka doktora götürün 🌸
birkedibirbebekannesi Bizde 10 günlükken kanama ile gidip K vitamini iğnesi olmuştuk ama daha sonra dediğiniz gibi bir akıntı yaşamadık. Bence kesinlikle bir doktora götürün ben olsam öyle yapardım
Hakcjrks Bizim de öyle olmustu doktor tentürdiyot vermişti 2,3 gün kullandım o kuruttu kendiliğinden düzeldi sonra ama üzerine peçete koyuyordu kıyafeti de kirlenmiyordu