Stellaa Ben favori oyuncaklarını yanıma alıyorum ayrıca kavanoz maması alıyorum birer tane. Mama sandalyesine koyuyoruz birine eşim veriyor mamayı, diğerine ben. Oturup onları beslemiyoruz yanlış anlaşılmasın, böyle arada veriyoruz yani, onlar da etraflarına bakıyorlar genelde