Asel_sahra evet bende bi rahatlassin bakalim diye donem donem emzik verdim. En son gene mastit oldum dogru duzgun emmedigi icin. Benimde cok sutum vardi. Valla bilmiyorum napicaz.
Ben emzigi geri kaldirdim. Emzik verdikce hepten uzaklasiyo ac acina saatlerce emzik emiyor. Hos vermesemde parmagini pattanyesini oyuncaklarini emiyor. Umut ediyorumki geçici bir surec olur insallah. Geceleri bende uykuda besliyorum. Uyanirsa vay halimize .
Suanda mama kullanmiyoruz. Biberonada ayni sekilde tepkili cunku icmiyor. Kasik yada siringada ayni sonuc vermedi. En azindan uykuyken uykuda falan emiyor diye ben diyet yapiyorum. Bu ay kilo almadi 250 gr falan.
Bide bol bol oku valla cocugunu. Benim oglum 4 kilo uzeri dogdu. Herkes hayirki olsun demeden once ne kdr da buyyk bebek dedi. Ne yedin ne ictin dedi ki bisey yedigimden degil. Smide kilo alsin diye gram gram besliyorum. Ne bileyim cok zor. Agliyorum surekli. Goguslerim tikandi kavga dovus emmekten. Cekistirdigi icin kanalalr tikaniyor. Suanda bile gigsume bicaklar giriyor surekli ilac kullaniyorum hastane koseleeindeyim kacinciya ama biomiyorum ins oglumda bende sifa buluruz. Insallah sizde bukurusnuz