Merhaba 🌸
4 aylık bebeğim var.
Uyuturken bu korkunç sıcak havalarda zibinla yatıyorum sadece.
Sırtı ve ozellikle başı aşırı terliyor.
Yattığı yer bayağı ıslak oluyor.
Bunun sebebi sıcak havalar mi ?
Bizde sicakliyoruz ama öyle yattigimiz yeri terletmiyoruz. Üzerinede ince muslin örüyorum. Sizin bebekleriniz de bu sorun var mı ? Neden kaynaklıdır olabilir.
Ayrıca emerkende başı boncuk boncuk ter oluyor.
Teşekkürler..
(İlk bebeğim,tecrübem yok.😖)