balpetegimmmm 1 ay 23 günlüğüz karnı tok altı temiz gazı yok 3 gündür ağlayarak uyanıyor zor sakinleştiriyorum. Ağlayınca memeyi tutmuyor. Acı çeker gibi çenesini titreterek ağlıyor. Tecrübeli annetler yardımcı olabilir mi 😭😞
elediyebiri balpetegimmmm. 8. hafta atak haftasi. Benim kizim da Ayni durumlari yasiyor. Böyle Bazen bir aglama krizine giriyor 15 dk hic susmuyor. 1 Ay 21 günlük. Olabildigince bebeginin yaninda Dur. Bir kiyafetini yaninda birakki senin yoklugunu hissetmesin. Gelisim döneminde oldugu icin yeni seyler kesfediyor Bu haftada ve ister istemez dis dünya ona Cok karmasik geliyor. Benim kizim ben yaninda olmayinca Yani uzanmayinca uyumuyor mesela.
Aysun1983 balpetegimmmm benim oğlumda hep öyle uyanıyor gazdan bizim ki 😔ne zaman huzurla uyanıcak çok merak ediyorum 😩
Dincer-Efe1 derya123456 benim oğlumda 5 haftalık aynı öyle uyanıyor atak haftaları hangi haftalar oluyor bilmediğim için soruyorum 🤭
elediyebiri Dincer-Efe1 asagidaki linkte atak haftalarini ve yasanilanlari okuyabilirsiniz. 5. hafta da atak haftasi. https://blog.mutlubebekleriz.com/genel/