50 günlük bebeğim, şimdiye kadar sütümü sağmadım bugün emzirdikten sonra bebeğim memeyi tam boşaltmayınca sağdım sadece
hem emzirip hem sağmak gerekir mi sizce ben şimdiye kadar gerek görmedim çünkü her ağladığında meme verdim
ben bebeğin emerek süt üretiminin artacağını düşünenlerdenim ama farklı görüşlere saygım sonsuz
siz nasıl değerlendiriyorsunuz