Anneler kızım alerjik bebek 3 ay diyet yaptık yoğurt süt yumurta yemedik doktorumuz 4.ay yavaştan yemeye başla dene tekrar yüzünde kızarıklık olursa yeme demişti ben yiyorum çok şükür tekrar kızarıklık olmadı . Sadece kuruyemiş yediğimde oluyor onu da kestim . Şimdi sizce yoğurt yapsam ek gıdada versem mi haftaya doktorumuza gideceğiz . Birde hangi yoğurt daha sağlıklı kötü manda fasa fiso hangisi ben yoğurt yapmayı becerebilirsem miyim oda muamma 🤷🏻♀️😁