Yica 34 günlük bebeğim var. Son bir kaç gündür kaka sayısında düşüş oldu. Başlarda günde 7-8 kez bezine kakasını yapan çocuk son 4 gündür günde 2 3 yapmaya başladı. Acaba aç mı kalıyor. Emziriyorum. Sıktığımda sütüm de geliyor. Yoksa normal mi bu
balyanakannesi2 Yica 1 ay sonra bizde de azalma olmuştu. İlk 1 ay günde 9 kere bile yaptığı olurdu. Sonra 3 4 oldu. 3. Ay 2 günde bir olmaya başladı. Kilo alımı iyiyse sorun yoktur diye düşünüyorum ama bir de doktorunuza danışın isterseniz.
Birmuallime Yica normaldir canım biz de 2 aylığız eskiye göre azaldı ama aylık 1 kilo alıyor doktorumuz iyi diyor demek ki normal
Yica balyanakannesi2 yakın zamanda doktorunuzla bir görüşmemiz olacak 3 5 güne. Ama kafamı kurcalıyor. Geçen hafta sağlık ocağına gittiğimiz de kilosuna iyi demişlerdi
Yica Birmuallime ya inşallah öyledir. Bizim içinde kilo alımında olumsuz birşey demediler. Ama birde şöyle birsey var kaka sayısı azaldı ama daha çok doldurmaya başladı. Sanırım bağırsak florası değişiyordur diye düşünüyorum