Canparcam_ şu an bebeğim 13 aylık vicco’nun Anka modelini kullanıyoruz 19 numara. Ayağını kağıdın üstüne koydum topuk ve en uzun parmağı işaretledim öyle almıştım ölçüsünü .Bebeğim daha yürümüyo adımlıyo, dışarda falan yürütürken ayakkabı ayağından çıkıyo bileğini tam sarmıyo. Belki tam yürümediğinden çıkıyodur ama ayakkabı modelinden de olabilir