Kizlar bebeğim 3aylik olcak göğsüme gelince ağlıyor yoruldum artık çok üzülüyorum ac kalıyor aç olduğu halde emmiyor en sonunda pes edip biberona basliycam 1 aydır böyleyiz zaten biberon yüzünden öldü herşey doymuyor diye günde bikez veriyodum toplasan 2 hafta faln 1 er kez verdim galiba mememi reddediyor bu durumu yaşayıp atlatan varmı gerçekten artık gecicegine inanmıyorum sütumde azalcak bu gidişle kaşıkla veriyorum istemiyor onada ağlıyor silikon göğüs ucu takıyorum hemen tutuyor onu benim göğsümu tutmuyor yaşayan varsa yardımci olurmusnz 🙏😔