Prensess_annesii Kizlar bebeğim 2ay 14 günlük geceleri kaliteli uyku uyuması için uyandirmiyorum acıkınca kendisi uyanıyor ama baze 4-5 saati buluyor. Siz neyapiyorsunuz
Yusuf_alim Prensess_annesii uyandırma o zaten acıkınca uyanır bırak uyusun hem uyku düzeni de oluşmuş olur böylelikle sıkıntı yasamazsin
serpil1 Prensess_annesii en iyisi 1 aydan sonra zaten ihtiyaç duymuyorlar Mış ne güzel sütün yetiyor demeli ben hep uyanmadan verdim terslenmesin diye şimdi alışkanlığa dönüyor bebeşin kendini ayarlamış sonraki aylarda rahat edersin mışıl mışıl uyur