Gokturkum25 6 aylik suanda . Biz Adana’ya geldik . Hastalandi burnu akiyor çok nadir öksürüyor . Bugün 5. Günü sizce ne zaman geçer ne yapmam lazim . Emziriyorum surekli ..
Minak2020 Gokturkum25 pek birşey yapmıyorlar 6 aylık olduğu için eğer ateşi yoksa emzirmeye devam edin ve terli bırakmayın sırtını ceryanda kalmamasına özen gösterin
Ada0133 Gokturkum25 ay biz de gecen hafta adanaya geldiğimizde üşüttük bir sey kullanmadık burnuna serum fizyolojik kullandım bir de bol bol emzirdim su içirdim 6aylığız biz de 2günde geçti
Gokturkum25 Minak2020 emerken cok terliyor . Üstünü degistoroyorum yine terliyir haliyle klima da acik yoksa suyumuz cikiyor🥺
Doctor Burnunu serum fizyolojikle yıkayın, çok huzursuz olduğunda calpol verin. 4-5 güne iyileşir. İlerlerse muayene gidin.