Bebeğim 8 buçuk aylık, soğuk algınlığı var.. burnu dipten tıkalı, boğazında balgam var, ememiyo, emerken nefes alamıyo yani.. ağlıyo 😔 deniz suyu sıkıp, burun temizleme cihazıyla çekmeye çalışıyorum, dipte olduğu için gelmiyor 😞 sizce ne yapabilirim 😔