Kızlar,bugün plaja gitmiştik.Denize 1kere girdi zaten kızım(10aylık)ondan sonra uyudu falan ama üzerini sık sık değiştiriyordum ıslak kalmasın diye.Eve geldikten beri önce meyve püresi verdim bir şey olmadı sonra gece kaşık mamasını verince kustu.Daha sonra ilacı var onı verince kustu.Şimdi su verdim yine bir şey olmadı ama.Bilmiyorum soğuk mu yoksa deniz suyu mu gitmiş midesine sebebi o mu anlamadım.Ne yapa bilirim daha da kötüleşmemesi ve bı durumun geçmesi için