Arkadaşlar önceki podyumda çocuğumun çok agresif olduğunu yazmıştım. Son günler de 4-5 gündür de kalkıp gece 1 saat ağlıyordu. Pedagoga götürdük. Bir şurup verdi ama uyuşuk uyuşuk dolaşıyor. Uykusunu düzenledi ama normal bir çocuk gibi değil. Bu ilacı kullanan var mı?