edsn1 Merhaba hanımlar bebeğim 9 buçuk aylık şimdiye kadar hiç pişik olmamıştı şimdi de galiba sıcaklardan pişik oldu ve sudocrem kullanıyorum geçmiyor hatta az da kanama olmuş gördükçe çok üzülüyorum nasıl geçer,önerileriniz var mı ?
Myfamilyy edsn1 zeytinyağını biraz yakın yaktıktan sonra soğusun her bez değiştirmede sürün 2 güne geçer ben öyle kurtulmuştum
Gorkemali edsn1 doktor bana pişik için Bepanthol ve musteranin pişik kremlerini karıştırarak sür demişti hemen işe yaradi. Ama musterayi pişik gecince birakmak gerekiyormuş içindeki maddeden dolayı uzun süre kullanima uygun değilmiş
Sevgi-Aslan edsn1 Hametan der susarım müthiş iyi geliyor pişiğe 2 günde komple iyileşti kızımın pişiği
Medya @edsn1 bende sudo kullandım geçmedi bepanthol kullandım geçti her bezini değiştirdiğimde onu kullanıyorum 🌸💜
Esila001 edsn1 kiziminda çok olur pisigi fito krem kullanıyorum bide çok kanamaya duyduysa beponten ve silverdini karıştırıp sürüyorum hiç bise kalmıyor hem acısını yanmasını alıyor ben ne yaptıysam ne ilaçlar kullandiysam geçmedi en son bunlar geçirdi simdi her bebeğin cildi farklı olduğu için bana yarayan sana yaramaz sana yarayan bana deneyip görmen lazım canim
Mavi666 edsn1 gereken pişik kremleri önerilmiş zaten ben de size poposunu açık bırakmayı önereyim. Yarım saat bir saat aralıklarla çişe tutun. Onun dışında biraz etraf kirlenebilir ama havayla temas eden popo hemencik iyileşir. Sonra yine eski rutininize dönersiniz isterseniz.
Ferdhll edsn1 canim benim kiziminda oyle oldu kaniyordu artik hametan kullandim hic fayda etmedi sudocrem aldim o tabaka oluşturyr cisini temas ettirmiyor popoya bence onu kullanmaya devam et altini ac ilik suyla yika surekli islak mendil degdirme alti acik gezsin biraz hava alsin nemi gitsin poposundan kizimin ki bir gun arayla gecti hemen ben boyle yaptım
Byztffyzfth edsn1 hametan Mavi olan ve trosyd krem karıştırarak sürmüştüm ishalden dolayı pişik olmuştu yavrum, hemen geçirdi.net öneririm!
gamzelikizim edsn1 hametan ve travocortlu karıştırıp sabah aksam sur altini açık tut hava alinca daha cabuk iyileşir
edsn1 Hepinize çok teşekkür ederim hametan çok önerilmiş alıp hemen onu kullanayım annem de zeytinyağı kullanırmış biz küçükkken o da etkili galiba diğer alternatiflerde aklımda olacak süpersiniz hanımlar 🥰🌸
Banu_alper edsn1 dogdugundan beri mustela kullaniyorum duzenli kullanim degil ama kizariklik gorunce suruyorum hemen pisige donmuyor bile su an hamileyim soylemesi ayip gecen gun bende pisik gibi olmustum canim aciyordu bende surdum 😂 sabaha acisi gecmisti 😂ama ileri derecede olanlara hametan tabii