Arkadaşlar oğlum 28 aylık
Bana dada diyor.
Suya bua
Baba, dede, geldim, babaanne, mama, kaka, çiş, bibi(sünnet oldu.da) pis, günaydın, doktora bokbor diyor.
Ama cümle yok abisi de geç konuştu ama tam zamanını hatırlamıyorum.
Bazen istediği şeyi hemen yapmıyoruz söylesin diye ama kendi yapıyor bu sefer de 😔
Ne olur bir destek olun.
Kendini çok güzel anlatıyor bir yeri acısın bam diyor.
Mesela tehlikeli bir durum var hayır diyor.
Sizce nasıl yaklasayim.
Kitap okuyamıyorum çok hareketli olduğu.icin hemen gidiyor.
TV videoya karşı ilgisi çok değil
Buraya kadar okuduysaniz yardımcı olur musunuz 🙏
Lütfen 🌺