Bizde 2.5 aylıktı başladı oğlum şimdi 4 ay 19 günlük hala devam ediyor ben çözümü sessiz bir yerde emzirmeye çalışmakta buluyorum. Birde memeden önce sohbet ediyoruz şimdi yemek saati diye seviyorum biraz ağlıyor ittiriyor eh iste genelde alıyor ama çok inatla istemiyorsa zorlamıyorum. Mamada vermiyorum sadece anne sütü ona rağmen inatla almaz bazen bitsede kurtulsak şu durumdan.