Tugcerylmzkerem Merhaba memlekete gidecegiz otobus bile bebeğim 3,5 aylık otobusde rahat emzireyim diye onluk almayi dusunuyorum nasil kullaniliyor rahat oluyormu
Yamanikomm Tugcerylmzkerem rahat bence bende var ama boyuna bagla cikar ben zorlanmistim onun yerine omzuma muslina tmayi tercih ettim icak yolcugu yaptim
Tugcerylmzkerem Yamanikomm Tesekkür ederim boyundan baglamalimi oluyor sadece internette boynaa gecirmeli gibide vardi da
Zlm Tugcerylmzkerem ben banduu da aldım o tarz bı önlük kullanırsanız sağdan soldan açılma yapmaz o gibi içine giriyorsunuz önlüğün
Alyameltem Tugcerylmzkerem ebebekten aldım bir kere düğüm attım boynuma göre ölçüp kafadan takıp çıkarıyorum rahat oluyor ama şuan havalar sıcak bebeğim 5 aylık oldu önlükle emziremiyorum bunalıp önlüğe vuruyor sürekli açmaya çalışıyor 🤷🏻♀️ Alacaksanız müslin alın