Zynpck0101 evet canım çok çok normal yeni doğan bebek uyur hatta zor uyandırırsın 😅 bende öyle diyodum da 2 aylıktan sonra geçiyor gündüz uyanık kalma süreleri uzuyor 😌 biraz da sarılık uyku yapıyor. Sık sık emzir sarılığı anne sütünden başka hiç bi şey geçirmiyor . Göğsüne parmağınla hafif bastir Çek , Teni sarı değilse geçiyordur . Biz 4.5 aylığız . O dönemlerden geçtik 😊 şimdi uyumuyor sürekli oyun istiyor