Benim 2 tane termosum var. Birine soğuk su koyuyorum, saklama poşetlerine sütünü koyup o termosun içine koyuyorum dışarda duracağım saate göre ayarlıyorum. İçeceği zaman biberona döküp diğer sıcak su olan termosta ısıtıyorum. Böylelikle süt bozulmuyor.