Kızlar bebegim 1 aylık anne sütü almıyor mama veriyoruz, bebelac çok kusturuyo sma çok gaz yaptı ne kullancagımızı şaşırdık sımdı hiiple hero baby arasında kaldık hangisini kullanalım sizce benim gibi aynı sorunu yaşayan varmı varsa neyde çözüm buldu bir yol gösterin en memnun kaldıgınız kullandıgınız mama hangisi 🤷♀️