Herkese merhaba
bebeğimi erken doğum yaptığım İçin kuvezde 40 gün kaldı am Allah’a sükür sütüm kesilmedi 🤲🏻
ben çok korktum kesilecek Diye o yüzden 2 saatte bir sağım yapmıştım derin dondurucuya attım bebegim kuvezden çıkında sadece meme verdim dolapta ki sütler duruyor nisan da koymaya başlamıştım bu sütleri ihtiyaç sahibi bir kız bebeğe vermek isterim yada kanser hastası biri de olabilir gerek ek gıda da olabilir İSTANBUL / AVRUPA YAKASINDA yım bebeği KIZ olan yazabilir özel den de yazabilirsiniz yorum da 💓