Ozi12345 Kizlar ek gıdaya ne baslayacam nasıl baslayacam nerden baslayacM bilmiyorum bı yardım edin bu baciniza 🙄🙄🙄
ReisinKizi Ozi12345 ben kızımı blw ye alıştırdım şimdi de benden bir kaşık bişey yemiyor. Kendi ne kadar yiyebilirse yiyo kalkıyo 😂 ben ilk kaşar peynir dilimleri vermiştim 7 aylıkken önüne koyuyordum kendi alıp yiyordu 6 ay tadım zamanı zaten o zaman blw olmaz bence.
eylulmin Ozi12345 8.aydayken başlamıştım şimdi çorbayı bile eliyle yemek istiyor 😂😂 parmak sebzeler filan haşlamıştım meyve vermiştim. Öyle öyle alıştı. Sabah da yumurta haşladım, ufak ufak koydum önüne
Beyzza Direk blw işe başlamak değil de 8-9 dan sonra blw ye geçmeyi öneren de çok oluyor ki bencede biraz daha tutma etme kabileyetinin gelişmesini beklemek ve yutmayı öğrenmesi de pekiştikten sonra başlamak daha iyi olur
ReisinKizi Damalakkoo ımm doktorumuz bana ilk önce patates bal kabağı elma armut ver demişti. Siz de bunlarla başlayabilirsiniz. Meyveleri cam rende de rendelersiniz. Sebzeleri de buharda haşlayıp çatalla iyice ezin verin ben içine en son birazda zeytinyağı ekliyordum. Umarım sever ☺️
Nuray1 Ozi12345 ben ilk havuçla başladım haslayıp elıne verdim sonra kabak patates öyle ilerledik ilk ay tadım ayı zaten bitirsin diye uğraşmadım önüne koydum o oynadı ağzına götürdü hatta ilk önüne koyduğumda almadı eline sadece baktı sonra bende karşısına geçip elime alıp yemeğe başladım beni görünce oda yemeğe başladı
zeyzey77 Ozi12345 Önce 3 gün kuralıyla tadımları bitirin sonra blwye geçin ben 8 aylıkken başlamıştım denemelere blw