60-70 gram civarı eksik tutuluyor. Anlamıyorum bu linç merakı nedendir? Yoğun bakım kapısı görmemiş annneler (inşallahta görmezler) bari yorumunuz olmasın ne kadar tuhafsınız, hemen dalga. İnşallah dalga geçtiğiniz şey ile sınanmazsınız ne deyim. Canım sen takılma, ben seni anladım. En fazla 100 gram oynar, prematüreler genel olarak çok zor kilo alıyorlar o yüzden seni çok iyi anlıyorum. Eoprotin kullanıyor musun? O çok güzel kilo aldırıyor yeni doğan döneminde. Anne sürü zenginleştirici diye geçer.