Merhaba arkadaşlar kızim 3 ay 10 günlük sağ kalça eklemi henüz oturmamış çıkık yok ama değeri 52 değerinin 60 ve üzeri olması lazimmis 25 gündür pavlik bandaji kullaniyoruz 1 ay öyle kalacak dediler Perşembe günü ultrason çekilecek düzeldi mi diye yavruma dua eder misiniz 😔 aranızda böyle bir durum yaasayan oldu mu arkadaşlar