pogacayanakli_aylamm Bebegime kaunatilmis ılımış suyu bi şişede hazır tutmak istiyorum çaydanlıkta kaynattim çaydanlıkta mi soguyup öyle siseye koyiyum yoksa sisede mi sıcak suyu soğutum hangisi daha yararlı olur
Mom62636362 pogacayanakli_aylamm Ben cam sürahiye koyuyordum canım, ağzı da kapalı olduğu için çok pratik oluyordu
pogacayanakli_aylamm Gizembickici ağzı açık şekilde mi yoksa kapalı şekilde mi soğutuyorsunuz şimdi bende siseye koydum
barbiee Cam şişeye sıcak suyu koy…. Suyu koyduğun cam siseyide Soğuk su koyduğun bi leğenin içine koy ki çabuk soğusun…tekerleme gibi oldu inşallah anlamışsinizdir😂😂😂😂
Smrenes Ilıtılmış suyu termosa koymak en güzeli.. Mama vs yapmak için elinin altında ılık su olmuş oluyor feci kurtarıcı..