Aseliiimmm Bebeğim 7.5 aylık kanda enfeksıyon vardı. Antıbıyotık falan kullandık ishaldi ayrıca 2 gündür bezı kuru çiş yapmıyor ya da çok çok az yapıyor ama aşırı terliyor hafif ishali devam ediyor. Başına gelen var mı? Pazartesı poliklinige götürcem
1Yildirim Aseliiimmm idrar yollarında enfeksiyon yoktur inşallah 😟 bizde çıktı maalesef aynı sorun bizde de var. Antibiyotik kullanıyoruz..
Ozlemay Aseliiimmm erkek bebek 3 aylık benimkide gecen hafta yapmadı sabaha kadar takılı bez kupkkuruydu götürdük sıvı yetersizliği dedi idrar tahlili yaptırdık ama sonucununalamadık henüz. su vermeye başladım yaşadığımız il çok sıcak çok terliyor emziriyorum 10 dk sonra su da veriyorum ne kadar içerse. Şükür yapmaya başladı
BusraG Aseliiimmm bzmkide kanda enfeksiyon çıktı. İdrar da azalma var. İdrsr enfeksiyonu olsa zaten antibiyotik kullanıyor ona da etki eder diye düşünüyorum. 12 ay 20 gunluğüz. İnatçı bu enfeksiyon
Defnemiraymoms Aseliiimmm bende bekleyim benim kızım da öyle bu aralar bende devam ederse goturcem çok az çiş yapıyor
Aseliiimmm BusraG bız 3 gün antıbıyotık tedavısı yaptik bugün tekrsr gittik yeterlı olmadıgın söyledi doktor tekrar 3 günlük tedaviye başladık
BusraG Aseliiimmm şuan ateşli. Artık ateşide geç düşüyor. Sanırım bizimde tekrar gidilecek. Acayip hırıltısı var.
Aseliiimmm BusraG aynen canım bızımde öyleydı ne yaptıysam ateşi düşmüyordu tekrar git bence daha kötü olmadan