Merhabalar,
kızım 14 aylık olmak üzere ve hemen hemen 14 tane dişi çıktı. Ve bazılarında hafif mat beyazlıklar oluşmaya başladı. Bir diş doktoruna kontrol amaçlı götürmek istiyorum ama İstanbul Çekmeköy ya da Ümraniye civarında bildiğiniz diş doktoru var mı acaba ? Biraz araştırdım da 1 yaş sonrası rutin bir kontrol süreci de gerekiyormuş bebekler için .