Gul-38 bizimki basıyor hatta 2-3 saniye tek başına durabiliyor. Ama bu demek değil ki seninkinde sıkıntı var veya benimki ileri seviyede. Bence her çocuğun gelişimi Farklı . Ben biraz fiziksel gelişimiyle çok ilgileniyorum sürekli hareket ettiriyorum , bel ve bacak kaslarını çalıştırıyorum . Belki ona nazaran verdiği sonuç bu bilemiyorum . Ama şuan 1 yaşında arkadaşımın çocuğu var ayaklarını yere değsin diye dik koyduğunda topluyor , asla ayaklarını yere basmıyor dokunmuyor. Bence kayınvaliden öyle dediğinde anne hiç çocuk büyütmemiş gibi konuşuyorsun . Daha çocuk emeklemeden nasıl ayakta dursun de. Ama ayakta durdurmaya çalışması hareket spor ettirmesi güzel bi şey . Çocuğa katkısını olduğunu düşündüğün herşeye izin ver bence