Umay123 Kızlar bebeğim 5 aylık olunca işe başlayacağım. Annem bakacak bebeğe. 5 aylık bebekler annesiz durabilir mi sizce? Çok tedirginim 😪
1Yildirim Umay123 Ben de bebeğim 9 aylıkken başlayacağım. Kızımdan ziyade ben hazır değilim resmen. 🥺 Ama çok şükür güvendiğimiz, annelerimiz var. Çok şükür deyip kendimizi rahatlatmalıyız.
Meacser Umay123 5 aylıkken başlamadı iyi olur 6. Ayda daha çok gidince ağlama yapıyorlar alışırsa sonradan iyi olur. Alışsın
Umay123 1Yildirim 9 ay yine epey büyük oluyor. Ek gıdaya geçirip uyku düzenini kurmuş olursun. 5 ay çok ara dönem gibi geliyor bana 😪