Dün verem, pnömokok, rotavirüs, kkk aşılarımızı olduk, biraz ateş huysuzluk oldu sabah iiydi emmesi de güzel… Biraz uykuya meyillendi gibi geldi endişelenmelimiyim 2den beri böyle gerçi normal uykusu mu yoksa aşıdan mı anlamadım. Yaşayanlar yardımcı olabilir misiniz