Efy bence rezil olunacak ya da utanılacak bir şey değil. Ben kendim altın olarak sadece zarif şeyleri tercih ederim, minimal tarzda. Ama bu şekilde de takana saygı duyarım yadirgamam. Akrabalarım var öyle koluna bilezikler takardı altın kaplama. Hatta diyelim üçü kaplama, ikisi gerçek takardı. Hiç rezil bir durum olarak düşünmedik. Onun dışında sadece bilezik değil zincirler bileklikler de alıp takıyor arkadaşlarım, yatırımı altına yapamıyorlar e takmak da istiyorlar. Şimdi böyle yazdım sizin üstünüze gelmiş gibi oldum kusura bakmayın :) yazıyorum ki varsa etrafta böyle insanlar normal karşılasınlar. Bir de tabi abartmamak lazım mesela altın kemer takmayalim 😄