Kbra6161_ Kızlar merhaba ben 15 gün önce sezeryan oldum dün duş alırken elimle amliyat yerimi yıkıyodum tam kesi yeri elime sert sert geldi içerde bişey varmış gibi sizde de oldumu yoksa bi sıkıntımı var biraz korktum?
Fatmaaa22 Kbra6161_ sezeryan olalı 3 ay oldu hala duruyor o şey normalmiş bende o zamanlar çok sormuştum
Zlyh_1616 Kbra6161_ benimde 40 gün oldu içerde dikiş olan yer basınca sertlik hissi veriyor normaldir die düşünüyorum
Hmy Kbra6161_ masaallah hanımlar cesaretinize hayran kaldım tam 10 ay sonra ameliyat yerime dokunma cesareti bulabildim hala daha içim bı tuhaf olur dokunurken
Fatmaaa22 Kbra6161_ yok yok öyle sancısı falan olmuyor. Heralde içeride deri falan toplanıyor ondan öyle kalıyor. Ben o zamanlar baktığımda kimisi 1 yılda geçmiyor falan demişti
Fatmaaa22 Kbra6161_ ben hala daha elimi süremem sen iyi 15 günlükken elini karnına değdirebilmissin ben ne başkasına ne kendim karnımın üst tarafına bile dokunamıyordum.
Kbra6161_ Hmy benimki biraz merak zaten hissetmiyorum kesinin olduğu yeri ama hala içim tuhaf olur düşünün ki kan aldırırken bayılan insanım 😂😂
Goktugunannesi07 Kbra6161_ Bende hastaneden eve gelip duş aldığımda hissetmiştim aynı şeyi. 3.gündü sanırım. Çok normal deri kaynamaya başladığı için öyle oluyor.
Kuzeyinannesi94 Ben sertligi birak hissizlesti oram ve artik oyle olcakmis ilk duydugumda tahaf olmustum 🙄🙄
Kbra6161_ Kuzeyinannesi94 benimkide hissizleşti sorduğum herkes normal hatta hiç hissetmeyeceksin dediler doktoruma sormuştum doğal yağlarla masaj yap demişti
Kubra5657 Kbra6161_ Benimkide öyleydi canım 22 aylık ve halen normal değil 2. Sezeryan dan sonra dahada sert oldu sanki ilk sezeryanımda bu kadar değildi hiç düzelmeyecek gibi hissediyorum bende ama normalmiş cnm
Peekaboo Kbra6161_ zamanla geçiyor. 1 sene oldu tamamen geçti içindeki şişlikler falan. Öyle 2 3 ayda iyileşiyor ama tamamen geçmiyor
Kuzeyinannesi94 Kbra6161_ o zaman eski haline geri donuyomuymus yani peki hangi yaglar hindistancevizi yagi gibi mi