Merhabalar sevgili anneler , bebeğim 4 ay 16 günlük. Bundan 2 -3 hafta öncesine kadar gündüz 3 kere olmak üzere 1 saat uyku yaptırmaya çalışırdım. Yatakta yanına uzanır sırtına pış pış yapardım ve bebeğim uyurdu. Ama şimdi ne zaman uyutmaya çalışsam çığlık çığlığa. Yatakta yanına uzanarak uyutamiyorum, kucağımda sallayarak uyumuyor beşiğinde uyumuyorml. Sadece memede emerken uyuyakaliyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. Resmen düzen alt üst oldu. Atak haftasındayim biliyorum. Ama hep böyle mi gidecek , eski düzene geri döner miyiz? Atak haftasını atlatanlar bu süreçte neler yaptınız acaba ??