Tam 5 ay 20 günlüktü odasını ayırdığımda önceden de ara ara deniyprdum o güne kadar benimle uyudu ne zaman ki uyku kalitesi bozuldu o zaman ayırdım çünkü yatağın gıcırtısına uyanıyordu.
ben şöyle yaptım yatağına yatırdım önce elimle pış oış pış ladım bi müddet böyle gitti 1 hafta kadar, sonra sadece elimle pat pata devam oda aşağı yukarı 1 hafta kadar sürdü, sonra elimi çekip karşısında durdum ağladıkça alıp sakinleştrdim sonra biraz daha uzağa derken alıştı ama benim uyku eğitimi vermem 1 ayımı aldı valla. Öyle 3 günde 5 günde verdim siyenlere hastayım 😂 her akşam 9-9:30 arası uyur sabahta 7-8 arası kalkar, 8 ay 6 günlüğüz 🥰