Es-Es123 Merhaba bebeğimin ( 2 aylık) kakasında kan gördüm. İnternetten araştırdığımda sütten olabileceği yazıyordu. Direk süt içmedim ama dondurma yemiştim ondan şüpheleniyorum. Doktora randevu aldık ama pazartesine kadar size sormak istiyorum. İki üç gündür huysuz ( dondurma yediğim günler ve ertesi günler ) sallıyoruz, arabaya biniyoruz, beyaz gürültü dinletiyoruz susmuyor. Kızarıklık döküntü yok. İsilik var ama benek benek yüzünde çok yok. Yine de sütten( süt ürünlerinden) kaynaklı olmuş olabilir mi?