Bebeğim 4sy 6 günlük dün karma aşılarını oldu ondan iki üç gün önce gece manalarını içmiyordu aşı olduğundan beri üç kere mamasını bitirdi sadece diğerlerini ya çok az içiyor yada direk reddediyor doktorada aşıdan bir gün önce gitmiştik oda mama sonraları su vermemi söyledi biraz onuda yapıyorum ama katiyen çocuk mama içmek istemiyor suyu içiyor ama mama asla napıcaö bilmiyorum aşıdan 4-5 saat sonra ateşi çıktı sabah bu gün 11 buçuk gibi bitti şükür ama mamayı istemiyor katiyen en son 12 buçukta içti saat 5 oldu hala bir daha içmedi iki kere teklif ettim ikisindede toplasan 20 ml içmiştir napıcam bilmiyorum birde huysuz var mı başına gelen ya bundan 20-25 gün öncede vücudunda su kaybı olduğu için çok ateşi oldu acillik olduk çocuğu delik deşik ettiler sıvı vermek için bi damar yolu bulamadılar en son saçma bi şekilde gönderdiler gene aynı olcak diye korktum açıkçası özetle helppp me