Edaegemen0605 Kuzular sezeryan sonrası şunu yaptım kilo verdim ve alt karnım toparlandı şöyle erittim diyen var mı fikri olan psikolojim i bozdu alt karın bildiğin sallanıyor😭😭😭
Yusufkerem16 Edaegemen0605 ben sezaryen olduğum gün pamuk bir şalla o bölgeyi sardım doktorum da öle demişti daha rahat hareket edersin dedi onu nerdeyse 40 gün boyunca kullandım şimdi yok denecek kadar azaldı korse kullanmaya başladım bu aralarda bebeğim 4 aylık
Edaegemen0605 Yusufkerem16 ben de kullandım bebeğim iki aylık halen takıyorum korse sezeryan dan bir hafta sonra başladım takmaya ama resmen korseli çıkardın mı sallanıyor 😭😭
Dunyayigeziyorum 20 günde 14 kilo vermişim .göbekte yok denecek kadar azaldı .Korseyi yeni aldım .asıl olay korseden ziyade yürüyüş ve günde 3 lt su
Edaegemen0605 Dunyayigeziyorum kuzum kilo ben dr verdim su 4 de içiyorum 5 de vallahi hava sıcak acayip bebek 2 aylık çok yürüyüşe dışarı çaıkarmıyorum ama evde 8 bin adım felan atıyorum ama gitmiyor göbek 😭
Tnisaaa Edaegemen0605inanın bilmiyorum yurtdışında yaşıyorum rastgele aldım sıkı tutuyor ama markasına pek bakmadın