Sinem1419 Syhbyz Kraft me kullanıyorum 2senedir çok memnunun ama kırılan bir parçasınınteminnetmek biraz zor ve pahalı
Syhbyz Medusafer galiba artık lima pek yok yeni modelleri cıkmış heralde ama bebek arabası aynı sadece ismi değişik
cottoncandy Onyx modelini kullanıyorum, çok memnunum. Tek elle açılıp kapanabiliyor ve kapandığında o kadar minik oluyor ki her yere sığıyor. 👌🏻